VÅRA PROFILER

Fabian bolin

Den 1a juli 2015, diagnosticerades Fabian Bolin med akut lymfatisk leukemi (ALL). Samma dag började Fabian att dela med sig av sin resa genom sin blogg ”Fabian Bolins WarOnCancer”. Att dela med sig blev ett verktyg som hjälpte Fabian att processa de mentala aspekter som en cancerbehandling innebär och det gav honom känslan av att bidra med något, att hans resa var värd något– han hjälpte tusentals andra genom sin berättelse.

Anna-Karin Lingham

Hon har många års erfarenhet av branding av både företag och privatpersoner. Hennes bakgrund finns i ledande ställen i företag som Axfood, Hästens sängar och Apotek Hjärtat. Sedan många år tillbaka har hon drivit sitt företag Lingham Enterprise, där hon leder både organisationer och individer mot starkare varumärken, större glädje i arbetet och bättre resultat

Niklas Modig

Niklas Modig är forskare vid centret för innovation and operation management vid Handelshögskolan i Stockholm och är en av de främsta inom lean och verksamhetsoptimering.

Martin Sköld

Martin Sköld är forskaren från Handelshögskolan som delar sin tid mellan akademi och näringsliv. Uppvuxen i familjeföretag och med femton års managementforskning i stora internationella koncerner ligger bakom den unika kompetens och breda spännvidd han har inom sitt område.

Per Holknekt

Blev utnämnd till årets digitala influencer 2017 och en av Sveriges högst betygsatta föreläsare. Per delar med sig av känslosamma och värdefulla berättelser från hans sällsynta, inspirerande och mångfacetterade livsresa som både inspirerar, skapar förståelse och sätter spår.

Mia Liljeberg

Mia Liljeberg är sidokick när du vill starta organisationsförändringar, stora och små. Med över 15 år av internationell förändringshantering i bagaget visar hon guider, coachar dig hela processen på ett enkelt och engagerande sätt.

Pontus Christoffersen

Pontus Christoffersen är retorikkonsult föreläsare på Snacka Snyggt Retorikbyrå. Hans största retoriska intresse kretsar kring sambandet mellan vår kommunikation och vår psykologi, för när vi kopplar ihop psykologin med vår retorik så får vi en helhetsbild av hur vi fungerar och hur vi kan påverka andra.

Peter paunovic

Peter Paunovic fick lära sig allt om försäljning och allt annat som hör affärer till på gratistidningen Metro. Han blev utsedd till världens bästa säljare inom Metro-koncernen, årets mediesäljare av medierådgivaren Mindshare, samt en av Sveriges mäktigaste säljare av tidningen Resumé

Mia Hultman

Mia Hultman är en av Sveriges främsta experter på värderingar och har i mer än 20 år arbetat med att belysa betydelsen av att se värderingar som en tillgång.

 

Se alla avsnitt